Grollan

Ska kanske nämna en sak som jag inte har berättat för er bloggläsare eller dom som läser min blogg iaf . Det var år 2006 och jag och mina föreldrar skulle till min pappas faster hon har en zoo butik om man säger så och dom skulle göra någor där och så jag tänkte att jag kunde gå och kolla på djur , när jag var liten var jag nämligen som man säger ''djurälskare'' fast det är jag idag också men a så jag gick bort till kaninerna . Min faster kom fram till mig och sa att dom hade fått in nya kaninungar så såklart ville jag se på dom så jag gick bort till dom och dom var fem stycken det var nog två bruna en vit en hel grå och en grå med fläckar . Jag hade alltid velat ha en vit men när jag såg den lilla fläckiga gråa blev jag helt såld i den ! Hon var så söt och jag ville inte släppa blicken av henne . Tillslut skulle vi hem men innan det kom min pappas faster och pappa med en bur i handen och pappa sa att jag fick välja vilken kaninunge som helst , såklart tog jag den lilla fläckiga gråa . Det var den bästa dagen i mitt liv , när vi kom hem trodde vi att det var en kille så jag döpte den till Grolle men sedan efter några veckor insåg vi att det var en tjej och då fick hon heta Grollan ist . iaf det var jätte kul i början men sedan blev det jobbigare och jobbigare jag orkade knappt gå ut med henne så tillslut blev hon så lat så att hon bara satt i sin bur eller under ett träd när jag tog ut henne , jag blev så sur på mig själv att jag tänkte att hon skulle ha det bättre hos en annan familj så jag gav henne till min lilla systers kompis . där har hon bott i cirka ett år nu och hon trivdes jätte bra fram tills torsdagen den 31/3 då telefonen ringe och dom sa att hon hade dött . Jag blev jätte ledsen men insåg att hon hade det bra där hon nu är :) a det var allt om min lilla kanin Grollan ♥


här är en bild som jag gjorde .
kramar / Johanna ♥
ni får gjärna kommentera något fint om ni vill ♥


Kommentarer
Postat av: Ellen

Aw vad gulligt du skriver om henne . Jag vet hur det känns och jag finns Johanna det vet du. R.i.p fina lilla Grollan <3

2011-04-01 @ 19:07:58
Postat av: sanna

fyfan va ful kanin du har!

2011-04-01 @ 22:00:50
Postat av: Therese

Till Sanna : håll käften det va en jätte söt kanin ;ss

2011-04-02 @ 09:31:15
URL: http://Theresefabienne.bloggplatsen.se
Postat av: johanna

Till sanna : a jag bad inte om din kommentar ?

2011-04-02 @ 11:16:22
URL: http://jogge.blogg.se/
Postat av: PEETRA

Fin bild :)



Är du sugen på att tjäna pengar på din blogg? Jag gör det och det är jättelätt, faktiskt :) Lättförtjänta pengar! Om du vill det så klicka på bannern i mitt senaste inlägg och bli medlem där, och om du inte vill, så ber jag om ursäkt för att jag frågade!

2011-04-14 @ 17:56:48
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Har du egen häst? isåfall, mera bilder på den :D

2011-04-27 @ 21:32:54
URL: http://neabenjaminsson.blogg.se/
Postat av: jasmine garnold

Hej Johanna! Fin blogg du har! :)<3

kolla gärna in min : www.jasmiinegarnold.blogg.se

2011-05-13 @ 22:39:14
URL: http://jasmiinegarnold.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0