3 Augusti 2011

Idag har jag varit vid stensjön med Ida hela dagen, kom hem för ca 2 timmar sedan, har duschat lääänge, fikat, städat lite på mitt rum, kollat på tv och ska strax fortsätta att städa mitt rum.
Men skulle bara göra några snabba inlägg.
Började med att jag tog 10 i 1 bussen till Ida, så mötte jag henne där.
Sedan gick vi bort till stensjön parkeringen och gömde våra väskor i en buske,
sedan sprang vi någon konstig väg till Råda, badade där (med kläderna på för vi hade inte med några badkläder , dom låg i väskorna) sprang lite till och sedan hem, gött! Går verkligen bra med träningen just nu asså, riktigt stolt.
När vi var klara så satte vi oss på berget och badade och solade, och har faktiskt fått lite färg!
Sedan vid ca halv fem gick vi hem till Ida och så åt hon och sedan gick vi och mötte mamma som hade köpt pizza till mig eftersom att jag var skithungrig, och då var cissi med så då gick vi till stensjön en stund till och badade lite, sedan vid sju körde mamma oss till mölndal så gick vi därifrån hem.
Och nu sitter jag alltså här igen, lite bilder från dagen:













nej nu måste jag städa..

//ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0