hemma igen..

Hej Hej bloggen !
nu har jag kommit hem från spanien igen elr a för typ 5 dagar sedan men har inte orkat bllogga så jag gör det nu ist
problemet är bara att jag inte kan lägga upp bilder för jag har ingen dator det är piss !!
så jag bloggar från nicos dator men iaf det var väldigt kul där och jah hittade massa snygga killar , råka blogga mig för en men det går vi inte djupare in på hahah ..
sedan ska jag fixa mitt hår också jag klippte det igår och det blev ganska bra väldigt kort bara men det växer ut igen och snart sksa jag färga håret brunt hoppas jag ska chata på mamma . sedan löshår det var det . imorgon ska jag till skara sommarland med nico :)
bilder kommer förhoppningsvis . och så ska jag fixa design och sånt.det var väl allt och tack Ellen som gästbloggade åt mig jag vet inte om hon riktigt har länkat sin blogg men isf så gör jag det nu Ellens blogg ha det bra ! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0