Mysig dag med bästa vän! ♥

Har haft en jättemysig dag med Jasmine idag, först var vi i Åbykullen med Astrid och så satt vi där och snackade lite och sånt, mest typ om skolan, åttan och betyg och sånt men mycket annat också såklart.
Sedan gick vi hem och gjorde varm choklad och mackor och sedan satte vi på en film och bara myste,
när den var slut skulle Jasmine bara gå hem och äta.
Men hennes pappa körde henne till lindome istället så hon kom inte tillbaka.

Då åkte jag iväg lite med mami istället och kom hem typ för 20 minuter sedan.
Nu ligger jag här i mitt för mysiga rum och min för sköna säng och dricker te, äter kaka och bara chillar! Min hals är fortfarande riktigt kass och det gör jätteont när jag sväljer så den får krya på sig..
Hoppas ni har haft en lika bra/mysig dag som jag har haft sötnosar, hörs sen!
Lite bilder från dagen:

aw, så söt!

usch, bjuder...







//ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0