Dag 1 - presentation .

presentera sig själv :)


Jag heter Johanna  bladh , och jag bor i Göteborg i Mölndal  .
Jag är 13 år och älskardjur speciellt hästar och hundar ,
jag rider på ridskola och som sagt har då ingen egen häst ännu får jag hoppas .
Jag började rida på Annas ridcenter i typ 1 eller två år sedan slutade jag och hade uppehåll i två år och efter det så började jag på Råda ridklubb .
 Jag är den äldsta barnet i min familj och har en lilla syster som heter Elin och såklart har jag en mamma och en pappa .
 Jag gillar att kolla på film och min favorit program som kanske är lite oviktigt men jag kan skriva det ändå är Criminal minds , simpsons och svenska hollywod fruar heheh ....

Jag kanske ska ta upp att jag har en sköthäst också som heter Mabelle och är född 98 , hon är ett danskt halvblod och ni kommer nog få se henne på bilder mm ..
mina bästa vänner heter Ellen och Cecilia vi har alltid kul :)
Jag är en sådan person som är väldigt lat men älskar godis men är inte tjock , ta inte illa upp .
aa det var allt om mig enjoy min blogg :)

ha de / johanna ♥


Kommentarer
Postat av: my palm

tack sötis

2011-01-06 @ 22:30:01
URL: http://mysanpalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0