godnatt

Nu är jag typ hemme eller för två timmar sedan .
Men skit the same , iaf nu ska jag snart gå och sova jag börjar tidigt imorgon -.-
Imorgon ska jag nog rensa skåpet i stallet och se vad som gömmer sig där inne kanske hittar ett och annat :)
Snart är det också GHS (Göteborgs horse show) och jag längtar och vi får väl se om jag kan få lite pengar av mamma och pappa så att jag kan köpa något ?
isf tänkte jag att jag skulle köpa ett par ridstövlar och ett par ridbyxor , helst skulle jag vilja se om det finns Tretorn advance marinblå men det har jag inte råd med så det får bli någon annan gång :D

Sedan kanske jag ska köpa lite annat kuligt jag ska ju snart kanske skaffa foderponny .

Ha de / Johanna ♥


Kommentarer
Postat av: antonia

himla fin blogg du har :)

längtar också väldigt mkt :D



sov så goott

2011-01-24 @ 21:53:45
Postat av: Sandra

Svar: Tack så mycket:D

2011-01-25 @ 20:14:37
URL: http://sandralucky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0