dagen

hejsan hejsan .

idag har jag fullt upp som jag har just nu också så det blir nog lite kortare inlägg kanske :/
ja iaf idag har jag varit en stund med Alva och hälsat på hennes hästar Monessa och lilla mY . bilder har jag också tagit på dom men mest på my , sedan drog jag till cissi och va med henne sedan gick jag hem och nu e jag då hemma . Föresten så länkar jag Idas blogg där hon skriver asbra noveller, novellen heter Favorit Girl ta och läs den det e ett bra råd från mig ! assså jag dör dom e skitbra och såklart handlar dom om min prins Justin Bieber

ja imorgon är det också klassens dag Blääää.... -.-
men en sak som e bra e att det är då en dag tills vi slutar skolan och har SOMMARLOV !! skit vad snabbt det har gått det känns som om det redan var början av sjuan . men också på söndag blir det ridläger jag e också taggad inför det de ska bli skojjigt :)
tyvärr kommer jag inte kunna lägga upp bilder i mina inlägg efter som jag inte har tillgång till en data bara min lilla mobil . ja men nu tkr jag att jag har gjort ett lagom lågt inlägg om min dag och fram över ? 

bild på lilla mY.



Kramisar


Kommentarer
Postat av: Alva

Hon e så söt oc nu har dom ju fått sin nya hage att stå i också så my och menessa mår toppen idag <3 kram alva

2011-06-09 @ 20:11:24
Postat av: Therese

Va lite du uppdaterar;(<3

2011-06-09 @ 21:07:13
URL: http://Theresefabienne.bloggplatsen.se
Postat av: Therese

Nu e vinnaren av dagens blogg uppe kolla om det blev du o va med igen ;)

2011-06-10 @ 18:41:48
URL: http://Theresefabienne.bloggplatsen.se
Postat av: F

nej va söt häst, haah!



kika gärna på bloggen med novell om Justin Bieber, är ny med hela grejen och vill så gärna ha feedback! :)

2011-06-10 @ 19:40:02
URL: http://fanficsjb.blogg.se/
Postat av: Ida

Aw! Tack sötnos! Håll utkik efter nästa chapter, tror du kommer gilla det! ;) <3

2011-06-27 @ 17:11:25
URL: http://biebsordie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0