Dagen

Tjoo !!


ja jag ska ju då berätta lite om min dag . Skolan då ofc , sedan skulle jag vara med Cecilia och Lovisa men först skulle dom gå på never say never för lovisa hade inte sätt den .
ja sedan sjöng vi lite och så och nu sitter jag här och kollar på Criminal Minds a det var min dag OCH lite sådär random skulle jag också säga att jag har suttit på ett tandsmycke på min tand . Ett gulligt litet rosa hjärta men a .
jag berättar lite om vad jag ska gö på fredag och lördag också :)



FREDAG

På fredag ska jag på tjejkväll hos Agnes hon har fyllt år så det ska hon fira eller vad man ska säga .
det var fredag då .

LÖRDAG

Lördag kanske jag ska med Ellen och Cissi till ullared Jippiieee ....
jag ska köpa massa saker där , typ kläder då , väska massa smink och Justin biebers album eftersom jag är så besatt av honom nu :P

det var lördag och ofc så ska jag blogga mer imorgon och på lördag då kommer det också massa bilder .

Puss / Johanna ♥

Kommentarer
Postat av: ellen

uppdatera nu när du har fått IPhone!!!!!!!!!!! <3

2011-05-07 @ 16:49:14
URL: http://piinkie.blogg.se/
Postat av: jasmine

tack! :)

photoshop ;)

2011-05-10 @ 19:40:49
URL: http://foreverjasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0